پرشین هلپ


نظرات  (۲)

سلام ادمین هستم 
2ساله دارم بازی میسازم 
تقریبا همه انجین هارو امتحان کردم
الانم تقریبا حرفه ای هستم نمونه بازی هایی هم تو کافه بازار دارم 
انجمن فارسی کانستراکت رو ساختم تا بتونم به علاقه مندان بازی سازی کمک کنم 
هر سوالی دارید ارسال کنید

سلام لطفا راهنمایی کنید که بین این انجین ها کدوم بهتره و ار کدوم استفاده کنم 
یونیتی ،کانستراکت،گیم سالاد،گیم میکر
پاسخ:
سلام
اگر به زبان سی شارپ و جاوا مسلط هستید بی شک یونیتی رو انتخاب کنید انجین یونیتی با انجین هایی که ذکر کردید قابل مقایسه نیست
کانستراکت محیط خوبیه برای کسایی که کد نویسی بلد نیستن میتونید بدون کد ن یسی چیزی که توی سرتون دارید رو پیاده کنید
در مورد گیم سالاد این انجین بازی های مورد نظر شمارو بدون کد نویسی تولید میکنه ولی بازی ها گرافیک خوبی ندارند
گیم میکر هم مانند کانستراکت مزایا گیم میکر اینه که بر پایه html نیست و حجم پروژتونو نمیبره بالا
خروجی گرفتن با کانستراکت مشکل داره که دارم اموزشی در این مورد تهیه میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی